برگزاری همایش ها و سمینار ها یا همان بازاریابی رویدادی عبارت است از موثرترین راهکار تبلیغاتی که شامل ارتباط چهره به چهره بین شرکت ها و مشتریانشان در گردهمایی های خاصی همانند کنسرت ها، نمایشگاه های فصلی کالا و خدمات و یا مسابقات ورزشی می شود. امکانات نمایشگاهی ، سخنرانی ، پکیج های پذیرایی ، اکران فیلم ، برگزاری مسابقات و یا رقابت های متنوع از ویژگی های ممتاز این شیوه از مارکتینگ است .
ایجاد فضای دوستانه بین شرکت های اسپانسر و مشتریانشان در کنار سایر مزیت ها به کارآمدی هر چه بیشتر این شیوه می افزاید .
از طرفی قسمت مهمتر این شیوه تبلیغات ، امکان استقبال رسانه های خبری و تبلیغاتی جهت پوشش های جانبی خودجوش از برگزاری سمینار و همایش و .. می باشد .
خدمات در این بخش در سه شاخه زیر ارائه می گردد:
برگزاری همایش های علمی و تخصصی
برگزاری همایش های سازمانی
برگزاری همایش های پیشبرد فروش
برگزاری سمینارها و همایش ها با پکیج های سفارشی و استانداردهای بین المللی لاکچری

CLOSE
CLOSE
طراحی سایت ایده وب