آتلیه عکاسی صنعتی
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی Life Style
عکاسی معماری  :  شامل عکاسی از بنا و نمـــــــــــــاهای داخلـــــــــــی

استودیوطراحی گرافیک
طراحی نشانه (لوگو) و نوشته نوشتاری (لوگو تایپ)
طراحی کاراکتر
طراحی تابلوهای تبلیغاتی با فرم ها و ایده های نو در تبلیغات محیطی
خلق شعار و پیام های تبلیغاتی باتوجه به مفهوم ارتباطی، رسانه و مخاطب پیام
طراحی هویت بصری برند و سازمان(Brand Book)
طراحی مجموعه ی اوراق اداری خاص
طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی
صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات
طراحی تندیس
طراحی گرافیکی صفحات اینترنتی، وب سایت
طراحی 3D

ساخت فیلم و انیمیشن
طراحی سایت
طراحی ربات هوشمند و پیشرفته تلگرام
طراحی مالتی مدیا
تولید مدیای اختصاصی
در کنار رسانه های مرسوم و کلاسیک نظیر مجلات و شبکه های ماهواره ای و ..هر روز در دنیای تکنولوژی رویداد و اختراعی جدید صورت می گیرد که آگاهی از این دستاوردها در کنار دانش تبلیغات و مارکتینگ می تواند دستاوردهای بدیعی داشته باشد . اساس این واحد تیم های R&D می باشند که ما بر حسب مورد و نتایج جلسات با مشتریان خاص در صورت لزوم این پروسه را تکمیل کرده و یک مدیای نو و یا حتی اختصاصی سازی شده ایجاد می کنیم .
میز های هوشمند ، نسل جدید هولوگرافیک سه بعدی ، AR و مواردی از این دست در این بخش قابل ارائه و ارتقا می باشند .

مشاوره و مدیریت برند
برندهای لوکس یا فاخر یا همان لاکچری برند ها معمولا در ذات خود از بدو تولد ، اصولی و بر پشتوانه های ارزشمند ایجاد می شوند و در قله بازار دارای ارزش افزوده ای کم رقیب و ممتاز است و به خودی خودش یک گنج افسانه ای محسوب می شود .
نام تجاری یا برند نیاز به دیده شدن دارد. فقط محل و افق این دیده شدن با برندهای معمولی متفاوت است ، ما در کارگروه برندینگ یا برند سازی خود، با استفاده از تخصص کارشناسان زبده، می توانیم نام تجاری شما را ، در ذهن مخاطب بازار هدف ویژه شما ثبت و در نهایت، این ثبت خاطره را به حصول نتیجه مناسب نزدیک نماییم.

اتاق فکر و ایده پردازی
اگر قرار باشد بین تمام امکانات و پتانسیل های دنیای تبلیغات ، یک آیتم را باعث تفاوت و تمایز معرفی کرد ، همین اتاق فکر است .
در صورت چینش و استفاده درست باعث پیروزی های درخشان است و در واقع هر کدام از ابزار دیگر بدون این آیتم خیلی معمولی خواهند بود .براساس اهداف ارتباطی مشتري، ایده هاي بدیعی توسعه می یابند که قابلیت انتقال به بازار و مخاطبان را از طریق رسانه هاي مختلف مانند تیزر تلویزیونی، تیزر رادیویی، طرح هاي گرافیکی، رویدادهاي ارتباطی، رسانه هاي دیجیتال و … داشته باشند.
برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :
تعیین ایده هاي اصلی ارتباطی
انتخاب شعار
سناریو نویسی
طرح کمپین
تعریف کاراکتر
خلق لوگو و نام برند

کمپین های تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی ایده آل ، یک برنامه تبلیغاتی کامل و زمانبندی شده پویا است . یعنی تا زمانی که شما در دنیای مارکت هستید برای حرکت بر سه راس بازارشناسی ، بازارسازی و بازارداری همراهی تان می کند .
با یک تفاوت و تمایز عمده که المان های مارکت و بیزینس های لاکچری نه تنها در قالب های کلی و اصول کلی تبلیغات نمی گنجند ، بلکه گاهی در تضاد با هم هستند !! این مسئله باعث شده تصوری ایجاد شود که فعالین صنعت لاکچری به تبلیغات نیاز ندارند ؟!!
کاملا برعکس است ، حضور مداوم و قدرتمند در این بازار مستلزم تبلیغات بسیار حرفه ای تر و سنگین تر در تمام سطوح است . این مسئله صرفا به معنای سرمایه گذاری مالی بیشتر نیست ! فقط کار را به کارشناسان خبره بسپارید .
برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از :
تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغات
تعیین استراتژی های برندینگ
ارتقاء یا اصلاح جایگاه برند و محصول
ارزیابی و سنجش قدرت برند
خلق مفهوم ارتباطی (Big Idea)
خلق استراتژی پیام (Message Strategy)
تحلیل پیام های ارتباطی رقبا
برنامه ریزی و تبیین استراتژی رسانه
تعیین و نظارت بر اجرای محتوای کمپین
(شعار، سناریو، طرح گرافیکی، رخدادهای ارتباطی و …)
برخی از خدمات این واحد عبارتند از :
تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغاتی
تحقیقات بازار و تحلیل داده‌ها
انتخاب کانسپت ارتباطی
تعیین و نظارت بر اجرای محتوای کمپین (سناریو، طرح گرافیکی، رخدادهای ارتباطی و …)
برنامه‌ریزی رسانه و تبیین استراتژی
ارتقا جایگاه برند یا اصلاح جایگاه برند

CLOSE
CLOSE
طراحی سایت ایده وب